PÄIKESEKOHVI INTERNETIPOE KASUTAMISTINGIMUSED

TELLIMUSE VASTUVÕTMINE

Teie tellimusi võetakse vastu telefoni teel E-N 8.30 – 17.00 ja R 8.30 -16-00. Interneti kaubamajast tellides vastavalt 24h. Enne kella 15.00 laekunud tellimused võetakse käsitlusse veel samal päeval. Hiljem saabunud tellimusi hakatakse käsitlema järgmisel päeval.

OSTUDE EEST TASUMINE

Ostu sooritades saate koheselt tasuda turvaliste pangalinkide kaudu. Kui soovite ülekannet teostada mõnest muust pangast, siis seda saab teha pärast tellimuse kinnitamist. Teie e-postile genereeritakse automaatselt arve, mille saate tasuda mistahes panga vahendusel.

Tellimust esitades peab olema tasutud 100%. Juhul kui Teie poolt tellitud kaupa ei ole laos võtab Päikesekohv Teiega ühendust ja teatab kauba saabumise aja.

BOONUSSÜSTEEM

Boonus on Päikesekohvi omand, mille kasutusõiguse saab Ostja järgnevalt:

Boonussüsteem annab õiguse 2% väärtuses Teie tellimuse hinnast valida endale meelepärase kingituse Päikesekohvi kaupade hulgast või kasutada hinnasoodustuseks kõigi Päikesekohvi kaupade tellimisel.

Boonussüsteemiga liitutakse automaatselt kaupu tellides ja Teie Boonus salvestatakse kuni selle lunastamiseni kaupade vastu. Teie isiklik boonus korjab rahalist väärtust nii eraisiku kui ka juriidilise isikuna nii endale kui ka teistele isikutele tellimusi tehes. Boonus salvestub Ostja kontol ainult tasutud arvete eest.

Ostukrediidiga Kliendilepinguga Ostjal kustutakse boonus mitte õigeaegselt tasutud makseajaga arvete osas. Päikesekohvil on õigus Ostja Boonus annulleerida juhul kui Ostja ei täida kokkulepitud kohustusi.

Boonus kustutatakse Päikesekohvi poolt ning Boonust ei ole võimalik lunastada juhul, kui Ostja on Päikesekohvi ees võlglane või on käitunud Päikesekohvi suhtes ebaausalt. Boonuskonto väljavõtet reaalajas saab vaadata oma andmetega sisselogimisel Päikesekohvi kodulehel.

Boonus ei kuulu vahetamisele, tagastamisele, edastamisele, kinkimisele, müümisele ja rahaks vahetamisele. Päikesekohv jätab endale õiguse muuta boonuse andmise ja kasutamise korda. Võimalikud muudatused avaldatakse Päikesekohv kodulehel www.kohvimasinad.ee ning info selle kohta saadetakse püsikliendi e-posti aadressile.

OSTUKREDIIT JA KLIENDILEPING

Ostugrediiti pakub Päikesekohv disiplineeritud maksekäitumisega klientidele. Kliendileping on kasutamiseks asutustele/ettevõtetele ja sellega liitumiseks palume täita kodulehel vastav ankeet.

Kui Teie asutuses/ettevõttes tarbitakse vähemalt 4 pakki kohvi kuus siis sõlmi kindlasti kliendileping ja küsi soodustusi.

PÄIKESEKOHVI ÕIGUSED OSTJA MAKSEVIIVITUSE KORRAL

Kui krediidilimiidi õigusega Ostja on ületanud kokkulepitud makseaja peatab Päikesekohv ühepoolselt kliendi krediidilimiidi kasutamisõiguse kuni võlgnevuse lõpliku tasumiseni.

Kui krediidilimiidi õigusega Ostja on üle 7 päeva makseviivituses arve täielikult või osaliselt tasumisega ja Päikesekohv või tema poolt volitatud isik on andnud Ostjale edutult vähemalt 1 nädalase täiendava maksetähtaja on Päikesekohvil õigus krediidilimiidi kasutamine ühepoolselt tühistada.

Ostja on kohustatud makseviivituse korral tasuma Kliendilepingus märgitud viivist sissenõutavaks muutunud võlgnevuse põhisumma jäägilt, kuid mitte rohkem kui seadusega lubatud ulatuses.

Päikesekohvi või tema poolt volitatud isikul, samuti isikul, kellele Päikesekohv on loovutanud Ostjaga sõlmitud lepingust tulenevad nõuded, on õigus nõuda Ostjalt Ostja poolsete maksetega viivitamisel sisse ka Ostjaga sõlmitud Kliendilepingust tulenevate nõuete sissenõudmisega kaasnevad vajalikud ja mõistlikud kulud, s.h. kulud õigusabile ning inkassoteenustele, samuti viivitatud maksete meeldetuletamisega kaasnevad kulud.

PÄIKESEKOHVI ÕIGUSED HOOLDUS JA REMONDITÖÖDE TEENUSTE EEST TASUMISEGA MAKSEVIIVITUSE KORRAL

Palume  kliendil hooldus-remonditoode teenuste osutamisel seadmele järele tulla 2 nädala jooksul alates remondi-hooldustööde lõpetamise teavitamise hetkest. Peale 2 nädala möödumist on Päikesekohv OÜ’l õigus nõuda hoiutasu 1 eur + käibemaks iga tähtaja ületanud päeva eest.

Peale 30 kalendripäevase tähtaja möödumist alates remondi-hooldustööde lõpetamise teavitamisest läheb remonditud seadme omandiõigus Päikesekohv OÜ’le ja kuulub realiseerimisele osutatud teenuste kulude katteks või utiliseerimisele.

HINNAD

Kodulehel on näidatud toodete hinnad koos ja ilma 22% käibemaksuta. Tellimise lehel näidatakse kogu tellimuse käibemaks eraldi. Toodete hind kodulehel on nende toodete hetke müügihind. Päikesekohv võib toodete hindu muuta ilma etteteatamata.

Kliendilepinguga ostja näeb reaalajas oma lepinguga kinnitatud soodustust iga toote eraldi real. Kinnitatud tellimused täidetakse tellimuse tegemise hetkel kehtinud hinnaga. Päikesekohv on tänulik, kui avastatud vigadest ja informatsiooni puudustest koheselt informeeritakse klienditeenindust.

VIGANE VÕI PUUDULIK KAUP

Kõikidest puudustest peab olema Päikesekohvile teatatud kirjalikult (kirja või e-maili teel) 5 tööpäeva jooksul kauba kättesaamisest.

Päikesekohv teeb kõik endast oleneva, et saadetavad kaubad oleksid õiged, kuid kui siiski juhtub, et Teile on saabunud vale kaup, siis palume sellest kindlasti koheselt teatada. Päikesekohv vahetab viivitamatult ja tasuta valesti komplekteeritud või oma süül kahjustunud kauba õige vastu välja.

KAUBA TAGASTAMINE

Tagastatav kaup peab olema terve, originaalpakendis, kasutamata ja realiseerisajaga. Tagastamine toimib vastupidiselt kauba kättetoimetamisega. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt.

Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti. Tagastamissoovist peab Päikesekohvile kirjalikult (kirja või e-maili teel) teatama.

Seejärel toimub tagastamine samal transpordimeetodil, millega kaup toodi. Kui kaup saabus OMNIVA kuller vahendusel, siis peab tagastatava kauba transpordi tellima OMNIVA’lt. Kui kauba tõi Päikesekohvi kuller, siis tuleme tagastatavale kaubale ise järgi.

Pärast kauba tagastust ja kontrolli maksab Päikesekohv Teile 100% raha tagasi 10 päeva jooksul.

TELLIMUSTE TÜHISTAMINE

Tehtud ja makstud tellimust saab tühistada juhul, kui kaup ei ole veel teele pandud. Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastav sooviavaldus kirjalikult klienditoe e-mailile info@kohvimasinad.ee või helistada klienditoe numbril 6010775.

Pärast tellimuse tühistamist maksab Päikesekohv Teile raha tagasi 5 päeva jooksul. Kui tühistamisavaldus saabus pärast kauba teele saatmist, ei saa enam tellimust tühistada. Sellisel juhul saab kaupa vaid tagastada.

ISIKUANDMETE KAITSE

Meie veebilehe isikuandmete kaitse ja privaatsuspoliitka leht asub SIIN.

TURVALISUS

Maksed on turvatud eesti juhtivate pankade poolt aktsepteeritud ja turvatud pangalinkide kaudu. Maksed Päikesekohvi kodulehe pangalinkide kaudu on sama turvalised, kui maksed internetipankade lehekülgedel.

VASTUTUS

Päikesekohv ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida OÜ Päikesekohv ei saanud mõjutada ning mille saabumist OÜ Päikesekohv ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).